Apmierinātības garantija

Ja jums ir jautājumi par produkta pielietojumu vai īpašībām vai arī neesat apmierināts ar OneForAll iedarbības kvalitāti, zvaniet mums pa tālruni +371 2633 8393 Aigars Gulbis (tehniskais konsultants). Iespējams, ka mēs varam rast risinājumu!

Ja pircējs nav apmierināts ar produkta veiktspēju un šo situāciju nevar atrisināt telefona sarunas laikā, mēs atlīdzināsim pirkuma cenu. Lai to nokārtotu, pircējam ir jāiesniedz pirkuma čeks, izstrādājums, rakstisks paskaidrojums, kādēļ viņš nav apmierināts ar produktu, kā arī jānorāda informācija ar savas bankas rekvizītiem uzņēmumam:

Henkel Balti OÜ

Atslēgvārds: apmierinātības garantija

Adrese: Sõbra 43, Tartu 50106, Igaunija

Pēc iesniegto dokumentu un atlikušā produkta saņemšanas un pārbaudes Henkel divu (2) nedēļu laikā pārskaitīs attiecīgo naudas summu norādītajā bankas kontā. Cits atlīdzības veids (piemēram, skaidra nauda, dāvanu kartes u. c.) nav iespējams.

Henkel patur tiesības neatmaksāt pirkuma cenu acīmredzamu pārkāpumu gadījumā (iesniegtas pustukšas tūbiņas vai pudelītes, kā arī nav pietiekamā apmērā iesniegta cita pieprasītā informācija u. c.).

Laika posms

Akcijas ilgst no 2017. gada 15. maija līdz 31. oktobrim (tiks ņemti vērā pirkuma čeki tikai par šo laika posmu).

Termiņš: 2017. gada 14. novembris (pasta zīmogs).

Produkts

Akcija ir spēkā tikai Moment OneForAll produktiem:
Moment OneForAll High Tack 440 g, IDH 1945804, EAN 4015000431361
Moment OneForAll Express 390 g, IDH 2172472, EAN 9000101107265
Moment OneForAll Universal 290 g, IDH 2172471, EAN 4057278001136

 

Pilnīga informācija par akciju tiks sniegta kampaņas noteikumos.